تک بیتی عاشقانه بر وزن تک بیتی دارمی عربی

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تک بیتی عاشقانه بر وزن تک بیتی دارمی عربی

دیوانه  یادت  هست  دل  داده  بودی

بد شدم جرمم چیست پر می گشودی

...

عشقی که با من بود بی من نداشتی

خائن  شدی  بدنام   تنهام  گذاشتی

...

غمبارم  از   چشمام  این  دل    نیازار

قلبم در آتش سوخت می دانی بیمار

...

غمگینم  از   دنیات    غربت     پرستی

عشقت به چشمم خورد دل را شکستی

...

بی  تو  دلم  لبریز  آواره گشتم

تنهایم و غمگین زخمم نبستم

...

آتش نزن بی رحم دردم تو هستی

دیر  آمدی  برگرد  قلبم  شکستی

...

می بینی    قلبم   سوخت    نامهربانم

می بخشی در هر حال دردت به جانم

...

آواره ام  بی  تو  یارم  کجایی

قهری ویا دلگیر یا بی وفایی

...

مجنونتم بی تو من خیلی سردم

پروانه ام  در نور  دورت بگردم

...

امشب  چرا  بد  جور در بند زاری

حرفِ دلت صد رنگ بی اختیاری

...

تیرت  به  قلبم  خورد  شاید شفا هست

بخیه نزن چون زخم خونش سیاه است

...

تو   دلالی   و   من    خالِ     لباتم

تو   ابرویی   و  من   اشکِ چشاتم

ننال از آسمان این رعد و برق است

تو  خود  ابری  و  بارش  از صفاتم

...

تو   مهتابی   و   من    ماهِ   درخشان

تو خود  موجی  و من  دریایِ  جوشان

صدف در ساحلِ من چون نگین است

تو  شن زاری  و  من  گنجینه  مرجان

...

 

جاسم ثعلبی(حسّانی) 04/04/1400





:: برچسب‌ها:
تک بیتی عاشقانه بر وزن تک بیتی دارمی عربی ,
:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 3 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی